Keresés

2022. január 20., csütörtök

Online indul a tavaszi félév

Tekintettel a járvány ötödik hullámára, az Eötvös Loránd Tudományegyetem legkevesebb 3 hétre online oktatást vezet be a tavaszi félév kezdetén. A hallgatói hiányzásokra az általános szabályok vonatkoznak, a kollégiumok továbbra is a szokásos rendben működnek.

Mivel az Egyetem oktatói,  kutatói és tanárai, valamint a munkatársak körében az átoltottság szinte teljes körű, és a hallgatók körében is kifejezetten magas, az Egyetem azt reméli, hogy az egyetemi közösséget érintően a koronavírus-járvány ötödik hulláma megelőzi majd az országos tendenciákat, és a tavaszi félév második részére már nem lesz meghatározó befolyása, így az Egyetem legkorábban 3 hét elteltével áttérhet jelenléti oktatásra. Az áttérés időpontjáról az Egyetem külön tájékoztatót ad majd ki, egy hét felkészülési időt biztosítva az érintettek számára. 

A hallgatói hiányzásokra az általános szabályok vonatkoznak, a kollégiumok a szokásos rendben működnek az elkövetkező időszakban is. A szakmai gyakorlatok végezhetők személyes jelenléttel, amennyiben a gyakorlóhely így rendelkezik.

- A hír bővebben egyetemünk honlapján
- Az ELTE Járványügyi Operatív Koordináló Testület (JOKT) tájékoztatója 

Nincsenek megjegyzések: