Keresés

2015. július 20., hétfő

Az ELTE a legjobb egyetemek közt

A CWUR nyolc szempont alapján rangsorolja az egyetemeket, többek között az oktatás minősége, a végzett hallgatók elhelyezkedése, az oktatók kiválósága, a publikációk száma, az idézési arány és a szabadalmak száma alapján.
Az ezer legjobb egyetem listájára hat magyar intézmény került fel: az Eötvös Loránd Tudományegyetem a 458., a Semmelweis Egyetem a 617., a Debreceni Egyetem a 667., a Szegedi Tudományegyetem a 731., a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem a 819., a Pécsi Tudományegyetem pedig a 892. helyen végzett. A régió egyetemei közül a Bécsi Egyetem a 223., a prágai Károly Egyetem a 270., a krakkói Jagelló Egyetem a 451., a Grazi Egyetem az 584. helyen szerepel a rangsorban.
Az ELTE hagyományosan jól szerepel a nemzetközi és a hazai rangsorokban, erről itt olvashatunk összefoglalót.
A hír az ELTE honlapján.

Nincsenek megjegyzések: