Keresés

2013. június 18., kedd

Superbrand az ELTE

Örömmel osztjuk meg a hírt, hogy elnyerte a Superbrand címet az Eötvös Loránd Tudományegyetem. A világszerte azonos előírások és elvek szerint odaítélt elismerés szakmai alapon, társadalmi és piaci reputáció, etikai megítélés, innováció és tradíció figyelembe vétele alapján fontos visszajelzés a kiemelkedő "márkáknak", függetlenül működési területüktől.
A 24 tagú szakértői testület idén a GfK Hungária Piackutató Intézet kutatásával is alátámasztotta döntéseit. A megkérdezettek több mint fele a legkedvezőbb két kategóriába sorolta az ELTE-t: 30% rokonszenvesnek tartja, a 800 fős reprezentatív minta negyede pedig nagyon kedveli az egyetemet.
A hír részletesebben olvasható az ELTE oldalán: www.elte.hu/hir?id=NW-4703

Az ELTE felsőoktatásban betöltött vezető szerepéről készült az alábbi videó, főszerepben a statisztikai adatok:

Nincsenek megjegyzések: