Keresés

2023. február 13., hétfő

Február 15-én: válaszd az ELTÉt, válaszd a könyvtár- és információtudományt!


Kedves felvételiző!

Február 15-én fontos döntést hoz, s arra bíztatjuk Önt: válassza az ELTÉt, válassza sorsfordító tanulmányaihoz az ország legnépszerűbb Bölcsészettudományi Karán a könyvtár- és információtudományt, ha foglalkoztatja az emberiség tudásörökségének hiteles és hatékony továbbadása, a tájékozódás és tájékoztatás tudománya!

Karunk honlapján jól áttekinthető leírást talál alapképzésünkről és mesterképzésünkről, s intézetünk honlapján is készítettünk Önnek egy hasznos információkban gazdag összefoglalót. Végzett hallgatóink így emlékeznek az intézetünkben töltött évekre:

"Szerintem az itt folyó képzés a modern könyvtárosi munka összetettségéből adódóan kiemelkedik a bölcsészképzések közül, mert nagyon sok területet fed le és sokféle, napjainkban fontos kompetenciát fejleszt. Akik elvégzik ezt a három évet, azok szinte minden szakmai problémára találnak megoldást, képesek lesznek összefüggéseikben látni a dolgokat és rendszerben gondolkozni, innovatív, új fejlesztéssekkel előállni, előremutatóan tervezni és a jövő kihívásaira gyorsan reagálni."

"Őszintén tudom ajánlani az informatikus könyvtáros BA képzést azoknak, akik nem biztosak benne, hogy könyvtári munkakörben szeretnének majd dolgozni." ... "Én sem feltétlenül könyvtárosként képzeltem el a jövőmet, nem volt hivatástudatom, és nem túl nagy lelkesedéssel kezdtem el a szakot, de tudtam, hogy a diplomára szükségem van. Mondanom sem kell, hogy a diplomaosztó után, nem volt kérdés, hogy maradok-e a pályán, és hogy könyvtárban lesz az álommunkahelyem."

"Az Intézetben nagyon családias a légkör, és mert itt tényleg nem arctalan tömegképzés folyik, összességében nagyon jó hangulatban telt el ez a három év."

"Szerintem a mi Intézetünk folyosója a legszebb az épületben."

"...a következőket szeretném kiemelni: az inspiráló, továbbgondolásra ösztönző témákat, az ismeretek szintetizálásának lehetőségét, az intézménylátogatások során a tapasztalatszerzés, -csere és kapcsolatépítés lehetőségét, az oktatók empatikus hozzáállását, és a kollegiális viszonyt, mely nemcsak az oktatásban, hanem a vizsgák során is megmutatkozott."

"Egy nagyon nyitott, szakmailag maximálisan felkészült, jóindulatú tanári gárdát ismerhettem meg a tanszékeken, olyan helyet, ahol valóban fontosak voltak a diákok. Az órák jól követhetőek voltak, a tananyag jól összeállított és jól súlyozott volt, így hatékonyan közvetítették mind az elméleti, mind a  gyakorlati tudást. Rendezvényekben sem volt hiány, és számtalan érdekes előadást lehetett hallgatni a tanórákon kívül is."

Válassza képzéseinket! Szeretettel várjuk Önt! 

ELTE BTK Könyvtár- és Információtudományi Intézet


Linkek:
- Alapképzésünkről az ELTE BTK honlapján
- Mesterképzésünkről az ELTE BTK honlapján
- Honlapunk felvételizőknek összeállított oldala
- Végzett hallgatóink véleménye képzésünkről

Nincsenek megjegyzések: