Keresés

2020. július 28., kedd

Nyolcadik alkalommal nyerte el a SUPERBRANDS címet az ELTE

Az ELTE 2020-ban is megőrizte korábbi biztos helyét a magas szintű szakmaiságot hiteles megjelenéssel ötvöző, legkiválóbb magyar brandek között. A Magyarországon 2004-ben indult nemzetközi Superbrands program mára nem csak a marketing és kommunikációs szakma igazodási pontjává vált, hanem a széles nagyközönség számára is ismert, a magas minőséget szimbolizáló védjegyet hozott létre, amelyben a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkák részesülnek.
Egyetemünk nyolcadik alkalommal kapta meg a tevékenységét elismerő címet: 2011, 2012, 2013, 2016, 2017 2018 és 2019 után az idei évben is kiemelkedett a versenytársak közül.
A díj pozitív visszajelzés az ELTE-n folyó munka magas szakmai minőségéről.




A Superbrands programot a Brand Council független szervezet hozta létre 1995-ben Nagy-Britanniában. Védjegyük Magyarországon 15 éve ismeri el a kimagasló márkaminőséget és a márkaépítésbe fektetett munkát, segítve ezzel a piaci versenyben a fogyasztói döntést is.

- Forrás: ELTE.hu

Nincsenek megjegyzések: