Keresés

2007. április 12., csütörtök

Konferencia április 19.-én

A könyvtáros képzés jelene és jövője az átalakuló felsőoktatásban 2006 április 19. csütörtök Gólyavár - kiselőadó terem Regisztráció 9.45-től 10:00-10:10 megnyitó Dr. Dezső Tamás, dékán, Eötvös Loránd Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar 10:10-10:45 Képzés átalakulásáról tanvezetői szemmel. Professzor dr. Sebestyén György tanszékvezető Eötvös Loránd Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar Könyvtártudományi Tanszék 10:45-11:10: Az átalakuló magyar felsőoktatásról, valamint statisztikák, jelentkezési tendenciák, avagy a könyvtáros-képzés helye a magyar felsőoktatásban. Nemes László, Eötvös Loránd Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar 11:10-12:15 Az alapképzés tapasztalatai az elmúlt egy év tükrében, tervek a masterképzésre, hogy hasznosíthatjuk a képzést? A könyvtári szolgáltatások változása. Bakos Klára, elnök Magyar Könyvtárosok Egyesülete Az informatikus könyvtáros BA szak indításának tapasztalatai és az MA szak bevezetése: Tapasztalatok és tervek a felsőoktatási intézményekben. Dr. Sipos Anna Magdolna PhD egyetemi docens Pécsi Tudományegyetem Felnőttképzési és Emberi Erőforrás Fejlesztési Kar, Könyvtártudományi Intézet 12:15-13:45 Állófogadás, valamint az ELTE BTK Könyvtártudományi Tanszéken szervezett kiállítás megnyitása 13:45-14:45 A hazai és a nemzetközi képzési tendenciák alakulása az információmenedzsment szempontjából. Egy gyakorlati modell itthonról: Az ÜzletInfo projekt megvalósulása és várható fejlődési tendenciái. Dr. Kiszl Péter PhD egyetemi adjunktus Eötvös Loránd Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar Könyvtártudományi Tanszék 15:00-16:00 Kerekasztal beszélgetés a konferencia előadóival felmerülő kérdések megvitatása 16:10 Konferenciazárás

Nincsenek megjegyzések: